نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن

یکی از ایرادهایی که شاید برای همه‌ی ما پیش‌آمده باشد برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن است و هیچ‌وقت برای رفع آن کار خاصی انجام نمی‌دهیم، زیرا فکر می‌کنیم که این ایراد همیشه و تا آخر عمر دستگاهمان با ما است. در صورتی این باور بسیار غلط می‌باشد زیر هر ایرادی در لباسشویی درست‌شدنی است، اگر شما نیز با برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن مواجه هستید باید هرچه زودتر آن را رفع نمایید زیرا این ایراد هم به شما آسیب می‌رساند و هم به دستگاه و مهم‌تر از آن باید یادتان باشد که سروکارتان با برق است پس بهتر است بسیار مراقب خودتان باشید و از دمپایی‌های لاستیکی برای رفت‌وآمد استفاده نمایید. ما در این مقاله به علت‌ها، علائم  و رفع این مشکل می‌پردازیم.

علت‌های برق داشت بدنه لباسشویی ایکس ویژن

همان‌طور که اشاره شد سروکار ما با برق است پس برای ورود به آشپزخانه یا جایی که دستگاهتان است یک دمپایی یا کفش پلاستیکی بپوشید تا دستگاه موجب برق گرفتی شما نشود از دلایلی که می‌توان به برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن اشاره کرد شامل موارد زیر است:

  1. اولین و شایع‌ترین قسمتی که باعث این اخلال می‌شود مشکل داشتن سیم‌پیچ و اتصالات لباسشویی است برای مثال امکان دارد یکی از سیم‌هایی که به دیواره نزدیک است روکش آن از بین رفته باشد.
  2. دومین دلیل امکان دارد براثر عمر زیاد دستگاه یا استفاده طولانی از آن با سیم‌های اتصالات سوخته باشند یا راه‌های مختلفی برای درز برق به بیرون پیداکرده‌اند.
  3. سومین دلیل که می‌توان از دلایل برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن باشد اتصال نادرست سیم ارث به زمین یا دستگاه است.
  4. چهارمین دلیل که می‌توان گفت مهم می‌باشد، به علت استفاده بیش از حد از دوشاخه پریز دستگاه این قسمت با زنگ زدگی مواجه شده از و برای همین برق را به بیرون درز می‌دهد.
  5. امکان دارد به علت نشتی آب از داخل، آب با سیم‌های برق تماس دارد و این دو ایراد باعث برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن شما شده می‌شود.
  6. برای چک کردن برق بدنه دستگاه از فازمتر استفاده نمایید..

 

برق داشت دیگ لباسشویی

شاید گاهی اوقات ما به بدنه دستگاه تماس داشته باشیم اما برق بدنه موجود نداشته باشد اما هنگام ریختن لباس در دیگ باعث برق‌گرفتگی ما شود و ندانیم مشکل از کجاست. اولین مشکلی که می‌توان حدس از این است که یکی از سیم‌ها اتصالات برقی لباسشویی که نزدیک به دیگ بوده با مشکل مواجه شده است. دومین علت می‌تواند قسمت خاز پارازیت گیر دستگاه شما با مشکلاتی مانند سوختن مواجه شده باشد. سومین قسمتی که باعث برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن شماست سوختن پلاستیکی المنت است. ازآنجایی‌که هدف المنت هر دستگاهی داغ شدن است و این بخش با حرارتی که بین الکتریسیته اتفاق می‌افتد کار می‌کند، اگر قسمت پلاستیک این بخش به هر دلیلی باعث از بین برود باعث تولید برق بدنه می‌شود.

 دلیل برق داشت لباسشویی ایکس ویژن

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باعث برق داشت لباسشویی ایکس ویژن می‌شود، نداشتن لوله ارت و سیم ارت است البته در خانه‌های قدیمی این بخش را نمی‌توانید پیدا کنید. یکی مشکلی که باعث تولید برق بدنه می‌شود خراب شدن یا به مشکل برخوردن برد یا نیم سوز شدن موتور می‌باشد این دو گزینه از تمام مواردی که تاکنون به اشاره کرده‌ایم بسیار مهم‌تر هستند. اگر پریز شما نیز اتصالی داشته باشد می‌تواند باعث ایجاد برق بدنه دستگاه شما نیز بشود.

نتیجه گیری

 برای رفع برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن ابتدا دستگاهتان را بر برق کشیده و آن را بچرخانید، سپس آن را به سیمی ارتی که پشت دیوار قرار دارد اتصال دهید اما اگر متوجه شده‌اید که ایراد از سیم ارت نیست و از مدارات و اتصالات است سرخود اقدام به کاری نکرده و با کارشناسان ما تماس گرفته تا این ایراد را برای شما به‌صورت کلی رفع نماییم. همان‌طور که اشاره شد یکی این مشکل بسیار خطرناک می‌باشد زیرا سروکار ما با برق است. ما در این مقاله سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم علاوه بر دور کردن شما از خطر بتوانیم مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی ایکس ویژن شمارا رفع نماییم.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی