نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

علت بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن

شاید برای همه ی ما اتفاق افتاده باشد که هنگام روشن کردن لباسشویی و انجام عملیات، دستگاه از خود بوی سوختگی تولید کند در این مواقع ما به قول عامیه دست و پاچه  خود را گم کرده و نمیدانیم دقیقا چه کار باید کنیم و بعد آن نمیدانیم علت این بو چیست. صد درصد تا کنون متوجه شده اید که موضوع مقاله ما چیست، درست ما در این مقاله قصد داریم که به علت بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن بپردازیم و متوجه بشویم که این بو از کدام قسمت قسمت ها نعشت میگیرد قبل از آن که به سراغ علت بوی لباسشویی ایکس ویژن برویم باید بگویم اگر با چنین اشکالی مواجه شده اید لطفا سرخود اقدام به کاریی نفرمایید و با کارشناسان لباسشویی ایکس ویژن تماس بگیرید تا این ایراد را هرچه زودتر برای شما رفع نمایند. ما دراین مقاله به مورد های زیر اشار خواهیم کرد:

راهکار مواجه شدن با علت بوی سوختگی ایکس ویژن

  1. نیم سوز شدن موتور
  2. دلیل خرابی تسمه
  3. سوخته شدن لاستیک المنت
  4. خراب بودن سیم‌کشی
  5. تولید بوی سوختن از دوشاخه
  6. تولید بوی سوختن از برد لباسشویی
  7. راهکارهای از بین بوی سوختگی

 

راهکار مواجه‌شدن با علت بوی سوختگی ایکس ویژن

ازآنجایی‌که میدانید است دستگاه هم با برق‌کار کرد و هم با آب پس به این معنی است که یکی از این دو قسمت خراب‌شده. یعنی علت بوی سوختگی شما یا از لوازمی است که با برق کار می‌کند یا از لوازمی است که با آب کار می‌کند. هردوی اینها خطرناک است شاید زیرا اگر لوازم برقی خرابی شده باشد و سرخود اقدام به‌کاری کنید احتمال برق‌گرفتگی وجود دارد. در مورد آب شاید به شما آسیب نرساند اما صد درصد به دستگاهتان آسیب جدی مانند پوسیدگی را وارد می‌کند برای همین اگر با این مشکل مواجه شده‌اید مانند دستور عمل زیر اقدام فرمایید:

  1. ابتدا لباسشویی را از برق کشیده.
  2. پس از استشمام کردن بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن تلاش کنید با برق خانه یا آن قسمت از خانه‌تان را قطع نمایید.
  3. قسمت‌های ورودی آب یعنی شلنگ آب گرم و آب سرد را از دستگاه خود جدا نمایید.
  4. بعدازآنکه قدم‌ها را موبه‌مو انجام داده‌اید به کارشناسان ما زنگ زده و درخواست کمک کنید و تا رسید تکنسین یا تا تعمیرکار لطفاً سرخود  اقدام به‌کاری نکنید.

 

علت بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن به دلیل نیم‌سوز شدن موتور

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌توان به آن اشاره کرد نیم‌سوز شدن موتور است. اگر با این خرابی مواجه شده‌اید، باید دستگاه هنگام چرخش کار نکند یا در چرخاندن آبکش به‌درستی عمل نکند زیرا موتور هر دستگاه قلب تپنده آن است. اگر بوی سوختگی بیشتر از پشت دستگاه شما باشد می‌تواند علت بوی سوختگی دستگاه شما از موتور لباسشویی نعشت گرفته باشد.

 علت بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن می‌تواند به دو دلیل باشد، اولین علت این است که شما هنگام استفاده از دستگاه آبکش دستگاه را بیش‌ازحد با لباس پرکرده‌اید اگر شما بار بسیار زیادی به موتور تحمیل کنید موتور هم باید برق بیشتر و هم  باید قدر بیشتری را برای چرخاند و شستشوی لباس‌ها بگذارد و این علاوه بر کوتاه کردن عمر موتور باعث تولید بوی‌های مختلف مانند بوی سوختگی می‌شود.

 دومین علتی که می‌توان به آن اشاره کرد استفاده‌ی مداوم یا بیش‌ازحد از دستگاه است. شاید شما گزینه‌ی اول را رعایت کرده باشید اما یکی از دلایل مهمی که باعث نیم‌سوز شدن موتور می‌شود کار کشیدن بیش‌ازحد از دستگاه است. هنگامی‌که شما از دستگاه استفاده می‌کنید تمام وسایلی که در این دستگاه جمع شده‌اند دیگر می‌باشند و تمام قطعات داغ می‌شوند. شما برای استفاده ثانویه از دستگاه حداقل بین 1 تا 1.5 ساعت باید به دستگاه خود استراحت دهید تا اجزای داخلی خود را خنک کند.

علت بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن به دلیل خرابی تسمه

همان‌طور که اشاره شدن علت بوی سوختن لباسشویی ایکس ویژن می‌تواند یا از قطعات برقی باشد یا از قطعات آبی. تسمه هیچ‌کدام از دو گزینه نیست اما می‌توان آن را از قطعات کمکی برقی دانست. جایگاه این قطعه بین قرقره‌ی موتور و قرقره‌ی آبکش است، وظیفه این قطعه اتصال موتور به آبکش برای چرخاند دیگ است. اگر این قطعه به هر دلیل مانند تکه‌تکه شدن، پاره شدن یا ساییده از خود بوی سوختگی تولید می‌کند.

حرف آخر

همان‌طور که در اول مقاله مشاهده کرده‌اید علت بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن بسیار متعدد است ما سعی داشتیم که در این مقاله تمام گزینه‌ها را برای شما توضیح دهیم اما به علت کلی بودن و گزینه‌های و نکاتی که لازم بود بدانیم توان کم کردن آن را نداشتیم اما نگران نباشید ما در مقالات بعدی به ادامه این موضوع خواهیم پرداخت. همان‌طور که در اول مقاله به آن اشاره شد اگر با مشکلات لباسشویی مواجه شدید سرخود اقدم به‌کاری نفرمایید و با کارشناسان ایکس ویژن تماس گرفته تا شمارا به‌صورت کامل راهنمایی کنند و تکنسین مخصوص به آن قسمت را درب منزل شما هدایت کنند تا علت رفع بوی سوختگی لباسشویی ایکس ویژن شمارا به‌طورکلی رفع کنند.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی