نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن

همان‌طور که میدانید یکی از قسمت‌هایی که در لباسشویی متنوع است و هر شرکت با آن فرق دارد تنظیمات آن است. ما در این مقاله قصد داریم تا به تمام برنامه‌های و تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن و دستگاه‌های دیگر را برای شما توضیح دهیم و باهم متوجه بشویم که چرا تعداد گزینه‌های یک دستگاه بسیار است و گزینه با گزینه‌های دیگر چه فرقی  دارد. علت اینکه ما بیشتر به تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن می‌پردازیم این است که  در ایران بیشترین فروش لوازم الکتریکی به از شرکت ایکس ویژن است اما نگران نباشید ما به برنامه‌های دستگاه‌های دیگر نیز می‌پردازیم.

تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن: برنامه ضد حساسیت (Sensitive)

این‌یکی از محبوب‌ترین تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن و دستگاه‌های دیگر مانند آل جی می‌باشد زیرا همان‌طور که از اسم این برنامه پیدا است ضد آلرژی است. بسیاری مردم امکان دارند که بعد از شستشوی لباسشان باعث حساسیت پوستی شوند که امکان دارد از مایع یا پودر شوینده باشد و فرقی هم نمی‌کند که به‌صورت دستی شسته شود یا ماشینی. بعضی از شرکت‌های لوازم‌خانگی برای دستگاه لباسشویی خودشان گزینه‌ای طراحی کرده‌اند که از این حساسیت جلوگیری نمایند، به این صورت که با اضافه کردن آب بیشتر به لباس و ثابت نگه‌داشتن دما، ماده‌ی شوینده به‌طور کامل از روی لباس پاک‌شده و باکتری‌های روی لباس نیز رفع می‌شود. دقت کنید که منظور ما از آب بیشتر به این معنی نیست که به لباس شما آسیب می‌رسد، بلکه این اندازه به‌طور کامل اندازه‌گیری تا هیچ آسیبی به پوشاک شما وارد نشود.

تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن: برنامه مخلوط (Mix)

برنامه Mix شاید به چشمتان خورده باشد که می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن و هر دستگاه دیگر است. زیرا به‌قول‌معروف این برنامه دم‌دستی است و همان‌طور که از اسمش پیداست می‌توانید تمام لباس‌های خود را از انواع رنگی، سفید، مشکی، پشمی، ظریف و ..... استفاده نمایید زیرا این برنامه به‌طوری تنظیم‌شده است تمامی لباس‌ها هنگام شستشو آسیب نبینند. در این برنامه دما، فشار و تایم شستشوی دستگاه میانگین تمام برنامه‌ها است یعنی هر سه گزینه‌ی تایم، فشار و دما میانگینی از تمام برنامه‌ها است تا بتواند در کمترین زمان بیشترین کیفیت را به شما کاربر عزیز ارائه دهد.

برنامه‌های شستن بلوز و تی‌شرت (Blouses / Shirt) و شستشوی سریع (Quick Super)

شاید گزینه اول در برنامه‌های لباسشویی ایکس وجود نداشته باشد یا در مدل‌های مختلف وجود داشته باشد اما صد درصد گزینه‌ی دو در تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن وجود دارد زیرا این برنامه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره‌کرده البته ما در این بخش هردوی آنها را توضیح خواهیم داد. ما در مواقعی نیاز داریم که لباس‌هایمان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت شسته شود که هدف از ساختن برنامه (Quick Super) این است. گاهی اوقات لباس‌هایمان چندان کثیف نیست و قصد داریم که با شستی سریع‌السیر لباس شسته شده و هرچه زود خشک شود. زمان این برنامه بستگی به دستگاه‌های هر شرکت متفاوت می‌باشد که معمولاً روی 15 الی 30 دقیقه تنظیم می‌شود.

همان‌طور که اشاره‌شده برنامه شستن بلوز و تی‌شرت شاید در تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن نباشد یا در مدل‌های مختلف با نام‌های مختلفی بر روی دستگاه شما ثبت‌شده باشد اما این گزینه در دستگاه‌هایی مانند آل جی، اسنوا، بوش و.... بسیار محبوب است. این برنامه برای زمانی طراحی‌شده است که نیاز داریم لباس‌هایمان در کمترین زمان شسته شوند تا با آسیبی جدی مواجه نشویم. طراحی برنامه بلوز و تی‌شرت به‌گونه‌ای است که در علاوه بر شستن در زمانی کم نیازی به اتو کشیدن ندارد زیرا هنگام اتو کشیدن بعضی از تی‌شرت‌ها ممکن است به لباس آسیب برساند مخصوصاً لباس‌های فیک.

شستشوی پرده (Curtains)

اگر نیاز دارید که پرده‌های خانه‌تان را خودتان بشورید و علاوه بر نیاز نداشت به اتو کشید بلافاصله پرده‌هایتان را نصب نمایید این برنامه از تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن بسیار به دردتان می‌خورد. همان‌طور که میدانید پرده‌ها همیشه آویزان هستند و مشخص است که گردوخاک بیشتر از هرجایی روی پرده‌ها می‌نشینند. به‌علاوه نور نیز همیشه به پرده‌ی شما می‌تابد و کیفت آن را روزبه‌روز کم می‌کند. این برنامه به‌طوری طراحی‌شده است هم برنامه اتوکشی برای شما فعال است و هم کیفت و مقاومت پرده شما به کامل حفظ می‌نماید.

نتیجه گیری

اما بسیاری از گزینه‌ای های اصلی را در مقالات قبل به شما توضیح داده‌ایم حال همان‌طور که میدانید روزبه‌روز لباسشویی‌های جدیدتر با گزینه‌های جدیدتر وارد بازار می‌شود و ما مقدور به توضیح آن‌ها در یک مقاله نیستم ولی توانستیم گزینه‌های ثابت و اصلی لباسشویی را به شما معرفی بنماییم. گزین های جالبی نیز وجود دارند که شاید جزئی از تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن نباشد ولی امکان اینکه در دستگاه شما باشد نیز وجود دارد. گزینه Pre Wash یکی از این برنامه‌ها است که به معنی شستشوی ابتدایی است که قبل از شستشوی اصلی اشغال‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد. گزینه Rinse یکی از گزینه‌هایی است که برای شستن لباس‌های بسیار کثیف به شما می‌آید، این گزینه که به معنی آبکش است لباس‌های شمارا دو بار آب می‌کشد تا لباس‌های کثیف به خوبی تمیز شوند. همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید با استفاده از دفترچه راهنما تنظیمات لباسشویی ایکس ویژن را متوجه بشوید؛ اما اگر گزینه‌ای را به خوبی متوجه نشده‌اید می‌توانید با کارشناسان شرکتتان تماس گرفته تا شمارا به‌درستی راهنمایی کنند.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی