نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

جا پودری لباسشویی ایکس ویژن

جاپودری یک قسمت از لباسشویی است، این قسمت بااینکه کوچک است اما کارهای بسیار بزرگی را انجام می‌ده که هرچه دستگاه‌های جدید وارد بازار می‌شود این بخش نیز پیشرفته و پیشرفته‌تر می‌شود اما کارایی و وظیفه دستگاه همان است و هیچ تغییر در آن ایجاد نمی‌شود. جاپودری لباسشویی ایکس ویژن محل ریختن مواد شوینده دستگاه است برای مثال مایع نرم کنند، پودر لباسشویی. اگر استفاده و نگهداری از جاپودری لباسشویی ایکس ویژن را بلد نباشید باعث آسیب‌هایی به لباسشویی‌تان می‌شود. اما نگران نباشید ما در این مقاله درباره این قسمت به‌طور مفصل صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.قسمت‌های مختلف جاپودری لباسشویی ایکس ویژن

این بخش برعکس بخش‌هایی دیگر یعنی مانند تعویض تسمه لباسشویی ایکس ویژن که به آن اشاره کردیم، برای دسترسی نیازی نیست که به پشت دستگاه برویم و هر بار که قرار است لباس‌های خود را بشوریم نیازی باید این محفظه را با مواد شوینده پر نماییم تا کف نماید و البسه ما به خوبی شسته شود در کل معنی جمله منظور ما این است که جاپودری علاوه بر مهم بودن از اصلی بودن بخش‌های لباسشویی است. جاپودری از بخش‌های بسیار متفاوتی ساخته می‌شود برای مثال در بعضی از دستگاه‌ها سه قسمت و در بعضی از دستگاه‌ها از چهار قسمت تشکیل‌شده است که ما هر چهار بخش را به شما توضیح خواهیم داد.

 

  1. بخش اول: اولین بخش جاپودری قبل از شستشو لباس‌ها است و برای شستشوی مقدماتی به‌کار می‌رود که با علامت | نشان داده می‌شود
  2. بخش دوم: این قسمت برای شستشوی قسمت اصلی به‌کار می‌رود و با علامت || نشان داده می‌شود
  3. بخش سوم: این بخش برای ریختن انواع و اقسام مایع لباسشویی به‌کار می‌رود یعنی فرقی بین مایع نرم‌کننده لباس، مایع لباس‌های مشکی و مایع لباس‌های رنگ وجود ندارد و با علامت * نشان داده می‌شود.
  4. اگر جاپودری لباسشویی ایکس ویژن شما دارای چهار قسمت از به معنی آن است که بخش مایع لباس‌های رنگی شما با مایع‌های دیگر متفاوت می‌باشد

 

آموزش استفاده از جاپودری لباسشویی ایکس ویژن

حال که با قسمت‌هایی مختلف جاپودری لباسشویی ایکس ویژن آشنا شده‌اید به سراغ مرحله بعد یعنی نحوه استفاده از بخش‌های مختلف به شما آموزش خواهیم داد. این کشو امکان اینکه در بعضی از دستگاه‌ها متفاوت باشد وجود دارد اما کارایی و علامت آنها هرگز تغییر نخواهند کرد و عملکردهای ثابتی دارند.

 

محفظه اصلی: این بخش برای انواع و اقسام مایع شوینده به‌کار می‌رود و تفاوتی هم بین مایع‌ها ندارد شما می‌توانید مایع شوینده‌ها متفاوتی مانند مایع شویند لباس‌های مشکی، ضد چروک، نرم‌کننده آب، سفیدکننده، پاک‌کننده لک و.... استفاده نمایید.

محفظه نرم‌کننده: برای ریختن نرم‌کننده استفاده می‌شود که این محفظه بارنگ‌های متفاوت‌تر از رنگ دستگاه نشان داد می‌شود. یعنی اگر لباسشویی شما سفید باشد معمولاً رنگ محفظه به رنگ‌های آبی، قرمز، طوسی و.... است که این بخش و بخش‌های دیگر جاپودری لباسشویی ایکس ویژن را بیشتر از خط max  پر ننماید.

محفظه نرم‌کننده: این بخش دستورالعمل خاصی ندارد اما یکی از نکته‌هایی که کسی به آن دقت نمی‌کند این است که باید مایع یا پودر بخش مقدماتی باید نصف پودر یا مایع بخش اصلی باشد که می‌ریزید.

نتیجه‌گیری:

همان‌طور که اشاره شد جاپودری لباسشویی ایکس ویژن یکی از بخش‌های مهم و اصلی است و نمی‌توان به‌راحتی از آن گذشت. ما در مقاله‌های بعدی به‌طور کامل درباره این قسمت گفتگو خواهیم کرد. یکی از نکاتی که باید رعایت نمایید شستشوی این قسمت است، پیشنهاد ما این است که این است که جاپودری لباسشویی ایکس ویژن را هر سه ما یا شش ما یک بار مورد شستشو قرار دهید چون این قسمت بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد به‌مرورزمان چرک شده و البسه و دستگاه شما بوی بسیار از خود تولید می‌کند.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی