نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

علت کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن

ما در مقاله‌های قبلی به اینکه چرا لباسشویی ایکس ویژن بیش‌ازحد کف می‌کند اشاره کردیم که دلایلی مشخص و محکم خود را داشت. حالا می‌خواهیم درباره کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن گفتگو نماییم و متوجه بشویم که چرا و به چه علت با این ایراد مواجه شده‌ایم برای مثال یکی از دلایلی می‌توانیم بفهم دستگاه ما تولید کف نکرده است وجود پودر بر روی لباس‌های ما است با ما همراه باشید تا این ایراد را بیابیم. بسیاری فکر می‌کنند که مشکل کف نکردن از دستگاه است درصورتی‌که این‌گونه نیست و با رعایت کردن چند نکته کوچک مشکل کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن شما رفع خواهد شد.

علت کف نکردن لباسشوی ایکس ویژن: نامرغوب بودن پودر یا مایع شوینده

گاهی اوقات به‌قول‌معروف مشکل از سرچشمه است، در بازار شویند های متفاوتی و جود دارد مانند پودر معلولی، پودر همراه با صابون، توپ شوینده و... اما این معنی مرغوب یا خوب بودن شوینده‌ها نیست اتفاق برعکس است یعنی هرچه تعداد شوینده بیشتر شود پیدا کردن محصول خوب و عالی دشوارتر می‌شود. شاید مشکل کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن شما نیز این اتفاق باشد، برای رفع این مشکل پودر، مایع یا مواد شوینده‌تان را عوض نمایید

.

علت کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن به دلیل حل نشدن ماده شوینده

حل نشدن ماده شوینده نیز می‌توان علت کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن باشد اگر بعد از تمام شدن فرمان لباسشویی روی یکی لباس‌هایتان پودر یا مایع لباسشویی مانده باشد به دو علت است. یک: یا غلظت مواد شوینده شما بسیار زیاد است که دوباره به سراغ گزینه اول برمی‌گردیم. دو: یا سختی آب منطقه شما به یار کم یا زیاد است که گزینه‌های بسیار مهم است و در گزینه‌های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

کف نکردن به دلیل دما

یکی از کم‌ترین خرابی‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد خراب شدن دمای لباسشویی است اما بااین‌حال نمی‌توان با از گذشت زیرا این هم یکی از علائم خرابی کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن است. در این حال شما ایراد شما می‌توان دو حالت باشد، یک: یا ماده شوینده‌ی شما مخصوص دمای خاصی از آب واکنش نشان می‌دهد که به‌طور خلاصه مشکل از پورد شماست برای این با این مشکل مواجه نشوید قبل از خرید مایع لباسشویی دمای واکنش ماده را نگاه کردن و اطلاعت پشت آن را به خود مطالعه فرمایید. دو: مشکل از فرمانی است که انتخاب کرده‌اید دمای برنامه شما برای کف کردن مواد شوینده بسیارکم و پایین است باید فرمان دیگر با دما 40 درجه یا بالاتر به آن بدهید.

کف نکردن ماده شوینده: به دلیل سختی آب منطقه

همان‌طور که در گزینه‌های قبلی اشاره‌شده سختی آب یکی از مهم‌ترین دلایل کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن است. حال این سختی که پیاپی به آن اشاره می‌کنیم چیست؟ زمانی که املاح آب یک منطقه که شامل کلسیم، منیزیم و.... می‌شود بسیار زیاد باشد باعث کف نکردن موادی شوینده می‌شود و تنها رفع این مشکل، نصب دستگاه تصفیه می‌باشد.

نتیجه‌گیری

دقت داشته باشید که کف ماده شویند باید به‌اندازه باشد و کف کردن بسیار زیاد به معنی تمیز کردن خوب و عالی نیست، اتفاقاً برعکس شرکت‌ها معتبر شوینده ماده‌های خود را با کف کمتری وارد بازار می‌کنند. اگر با کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن مواجه شده‌اید ابتدا پ پود و مایع خود را عوض نمایید. پودر نامرغوب می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی به بار بیاورد که کف نکردن لباسشویی ایکس ویژن بسیار در برابر آن کوچک است و می‌تواند در قسمت‌های مختلفی مانند تخلیه پمپ آب گیر کند برای همین در خرد پودر شویند بسیار دقت نمایید. گاهی اوقات این شما فقط با رعایت کردن چند قانون یا چند فرمان کوچک به درست می‌توانید دستگاهتان را دوباره به حالت اول برگردانید دقت کنید که لباسشویی یا هر دستگاه دیگر از همین قطعات کوچک درست‌شده‌اند پس طبیعی است که وسیله‌تان با چیزهای جزئی مانند پودر لباسشویی واکنش منفی نشان دهد.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی