نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

نمایندگی zte

آموزش تعمیرات انواع سیستم های zte

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن

ما در مقاله‌های قبلی درباره معنی گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن گفتگو کردیم و متوجه شدیم که معانی چه قدر می‌تواند راه ما هموار کند. اکنون قصد داریم که درباره عملکردهای گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن گفتگو کنیم و ببینم و ببینیم چه فرقی بین گزینه‌ها وجود دارد. با ما همراه باشید تا تمام گزینه‌های را باهم تحلیل و بررسی قرار دهیم و به‌قول‌معروف پرونده را به‌طورکلی ببندیم و به سراغ مقالات جدید و مشکلات دیگر برویم.

 

گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن: برنامه کتان (cotton)

اگر لباس‌هایی از جنس: کتان، شلوار لی، پیراهن لی، کت‌وشلوار پارچه‌ای است این گزینه در بسیار عالی است. همان‌طور که در مقاله‌های قبلی اشاره کردیم این گزینه به علت ضخیم بودن پارچه‌های کتان و لی نسبت به پارچه‌های دیگر نیاز به آب بیشتر، دمای بیشتر و زمان بیشتری برای شستشو دارد. کافی است که برای شستشو روی دکمه (cotton) بگذارید و دکمه استارت را بزنید. این برنامه از تقریباً از اصلی‌ترین گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن و دستگاه‌ها است.

گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن: برنامه پشم (wool)

این برنامه از محبوب‌ترین و اصلی گزینه‌های لباسشویی ایکس و دستگاه‌های دیگر است. ازآنجایی‌که از روی اسم این برنامه معلوم است برای لباس‌های ها پشم و کاموایی به برده می‌شود همه‌ی ما میدانیم که لباس‌های پشم و کاموا از نخ‌های بسیار ریزی درست می‌شود. لباس‌های معمولی با درجه 45 تا 60 درجه شسته می‌شود حال اگر لباس‌های پشمی و کاموایی را با این درجه بشوریم صد درصد آسیب می‌بیند برای همین یک برنامه مخصوص برای این جنس از لباس‌های درست‌شده است که لباس شمارا باقدرت و فشار کمتر و با دمای 30 تا 40 درجه می‌شورد.

گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن: برنامه مصنوعی (Synthetic)

این برنامه برای لباس‌هایی که با جنس‌های مصنوعی مانند پلاستیک به‌کار می‌رود درجه این گزینه بین 30 تا 60 درجه می‌باشد اما می‌توانید این برنامه نیز از اصلی‌ترین گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن و دستگاه‌های دیگر است و می‌توانید برای لباس‌های روزمره‌تان استفاده نمایید و مشکلی برای پوشاک‌ها شما پیش نمی‌آیند.

 برنامه شستشوی دارک یا تیره (Dark Wash)

ازآنجایی‌که گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن بسیار متعدد است باید به اصلی‌ترین و مهم‌ترین‌ها اشاره نمایید. برنامه شستشوی دارک یا تیر شاید از اصلی‌ترین برنامه‌ها نباشد اما یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها است. گاهی اوقات هنگام شستن لباسش های امکان دارد با مشکلاتی مانند قرمز شدن، بور شدن، وجود یا ایجاد شوره روی لباس‌های تیر مواجه شویم و علت آن را نفهمیم. این گزینه هدف را دارد تا علاوه بر آنکه این ایرادات بر روی لباس‌های شما پیش نیاید، ایرادهای لباس‌های تیره قبلی را رفع نماید و یک لباس مشکی یا تیره‌ی تمیز به شما ارائه دهد.

برنامه شستشوی ورزشی (Sports Wear)

بعضی از لباس‌ها نیاز آن است تا با فشار آب و شستشوی بیشتر تمیز شوند برای مثال لباس‌های ورزشی زیرا گل‌ولای به قول عامیانه به خورد لباس رفته لباس‌های ورزشی با جنس مصنوعی زودتر از لباس‌هایی با جنس اصل بو می‌گیرند و این بود امکان اینکه روی لباس بماند وجود دارد. برای همین باید دستگاهتان با قدرت بیشتری را بر شستن چنین لباس‌هایی بگذار و برنامه‌هایی مانند مصنوعی، پشم و... توان شستن لباس را فشار و قدرت بالا را ندارند برای همین این گزینه برای شما طراحی‌شده است و از اصلی‌ترین گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن است.

برنامه شستشوی لباس‌های ظریف (Delicate)

خیلی از ما لباس‌هایی ظریفی داریم که هرگز قصد شستن آن را به‌صورت دستی و یا قصد ندارید آن لباس‌های به خشک‌شویی محل بدهیم و نمی‌دانیم چگونه باید آن را بشوریم در بین گزینه‌ای لباسشویی ایکس ویژن وجود دارد که این اجازه را به شما می‌دهد تا لباس های ظریفتان را با این گزینه بشورید. این برنامه بدون فشار زیاد آب و با قدرت کم با شست لباس شما می‌شود به‌طوری‌که گویا این لباس را دوباره خریداری کرده‌اید.

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله تمام تلاشمان را کردیم تا تمام گزینه‌ها را برای شما شرح دهیم اما به دلیل زیاد بود گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن و برنامه‌های دستگاه‌های دیگر. اما نگران نباشید ما در مقالات بدی به‌طور مفصل درباره این مقالات گفتگو نماییم. شما علاوه بر این خواندن مقالات می‌توانید به دفترچه راهنما دستگاه خود سرزده و گزینه‌ها را به‌طور کامل ادامه مطالعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته و آن‌ها شمارا راهنمایی خواهند کرد ولی ما در این مقالات به‌علاوه بر توضیحات با شما برای شما مثال می‌زنیم تا گزینه‌های لباسشویی ایکس ویژن را به خوبی درک نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی